onsdag 15. oktober 2008

Mistanken om kloløsning forsterkes

I dag ser det ut til at mistanken er bekreftet - mye tyder på at Diva har kloløsning.
Jeg tok en runde og klippet pels rundt alle poter og kjente/klemte på klørne. På en av klørne på høyre bakfot er det tydelig betent under neglen - se bildet fra i går. På en annen klo på høyre bakfot er det vondt. Hun halter i dag på venstre bakfot og det er veldig vondt når jeg tar på den innerste av fingerklørne.
Jeg har prøvt å få kontakt med veterinæren som leder kloløsningsprosjektet uten hell - hadde håpet å få snakke med hun i dag før jeg gikk til veterinær; i tilfelle hun hadde en veterinær hun foretrakk i Bergens-området, men i morgen må jeg bare gå til veterinær med Diva - kan ikke vente lenger. Regner med at det kan bli trekking av tre klør eller mer.

Ingen kommentarer: